Statistieken e-mail-rapportages instellen

door System Administrator

Als klant van de Belfabriek kunt u regelmatig gratis statistieken e-mail-rapportages ontvangen.

U kunt zelf kiezen hoe vaak u deze rapportages ontvangt. Instellen doet u eenvoudig via ons online Mijn Belfabriek dashboard. De e-mails worden automatisch met de door u ingestelde frequentie verstuurt.

Statistieken e-mail-rapportages verzendfrequentie instellen
Statistieken e-mail-rapportages verzendfrequentie instellen

Ook per medewerker

Behalve de gewone statistieken e-mail-rapportages, kunt u als Belfabriek klant ook regelmatige rapportages met aantallen gesprekken en minuten per medewerker ontvangen.

Gebruikt u hiervoor de Medewerker statistieken e-mailrapportages.

Gebruiksvoorbeelden

Statistieken e-mail-rapportages worden vooral gebruikt om bijvoorbeeld management of leidinggevenden een snelle indruk te geven van de belangrijkste prestatie-indicatoren van uw servicenummer.

In de e-mails vindt u een overzicht met onder andere het aantal gesprekken en de gemiddelde gespreksduur, maar ook een overzicht van het aantal gesprekken per uur van de dag en een top 5 van bellers.

Zo ziet u in één oogopslag of u op elk moment van de dag voldoende medewerkers beschikbaar heeft om bellers te woord te staan, maar ook wanneer er bellers zijn die vaker terugbellen binnen één rapport periode.

Belangrijke functies

Bel statistieken

Virtueel callcenter

Medewerker beschikbaarheid website plugin

Lees ook

Nieuwe functie: Medewerker statistieken e-mailrapportages

Een succesvolle consulenten-lijn opzetten, hoe doet u dat?


Hoe hebben we het gedaan?