Een voice2e-mail (Digitaal Antwoordapparaat) activeren

door System Administrator

Wanneer al uw medewerkers bezet zijn en de wachtrij te lang is, of wanneer mensen buiten werktijden bellen, dan biedt ons Digitaal Antwoordapparaat (soms ook wel voice2e-mail genoemd) een perfecte manier om gesprekken toch goed af te kunnen handelen.

Hoe werkt een Digitaal Antwoordapparaat

Een Digitaal antwoordapparaat biedt bellers de mogelijkheid een boodschap in te spreken. Deze wordt door ons opgenomen en vervolgens per e-mail, als audiofile, samen met gegevens over het gesprek naar u verzonden.

U kunt deze opname direct op uw computer afspelen, zonder dat u daar extra software voor hoeft te installeren.

De gegevens in de e-mail vertellen u precies wanneer er gebeld werdt, vanaf welk nummer en naar welk nummer er gebeld werd.

In combinatie met andere functies

Een Digitaal antwoordapparaat wordt doorgaans in combinatie met andere functies gebruikt, zoals een Wachtrij, een Openingstijden rooster met een Gesloten meldtekst, en een Feestdagen kalender.

Uw eigen Digitaal Antwoordapparaat activeren

Als klant van de Belfabriek activeert u uw Digitaal Antwoordapparaat eenvoudig online via ons Mijn Belfabriek dashboard of met onze Belfabriek app voor mobiele telefoons en tablets.

Gaat u naar Nummerinstellingen en scrollt u door naar Voice e-mail. Wanneer u de functie activeert met de aan-uitknop, verschijnt een extra instellingen veld waar u het e-mail adres invult waarop u opgenomen berichten wenst te ontvangen.

Klikt u op Opslaan onderaan de pagina om de wijzigen te bewaren. Uw Digitaal Antwoord apparaat is nu geactiveerd.




Hoe hebben we het gedaan?