Ik wil op verschillende dagen en tijden binnenkomende telefoongesprekken anders afhandelen
Of u nu een ZZPer of éénmanszaak bent, of een 24-uurs hulpdienst runt, u wilt al uw binnenkomende telefoontjes netjes afgehandeld hebben. Afhankelijk van uw organisatie en het moment van de dag waarop het gesprek binnenkomt, moeten dat op een andere manier gebeuren.
Veel organisaties laten binnenkomende telefoontjes buiten werktijden bijvoorbeeld naar een meldtekst en daarna naar een digitaal antwoordapparaat gaan. Zo krijgen bellers toch de gelegenheid een bericht achter te laten en kan een medewerker de volgende werkdag indien nodig reageren.
Anders is dit bij organisaties die bijvoorbeeld een 24-uurs hulpdienst bemannen. Daar wordt doorgaans gewerkt in ploegen en moeten binnenkomende gesprekken dus altijd naar de dienstdoende medewerker worden doorgeschakeld.
Tijd en datum schakelingen instellen
Het opzetten van een tijd en datum routering is bij de Belfabriek heel simpel. U geeft aan ons uw openingstijden schema of rooster door en daarbij geeft u aan wat er op elk moment met binnenkomende gesprekken moet gebeuren. Wij doen dan de rest en zorgen ervoor dat alle gesprekken altijd perfect worden afgeleverd.
U kunt deze routering natuurlijk op elk moment wijzigen.
Tijd en datum routering white paper
Wilt u meer weten over tijd en datum routeringen, lees dan onze tijd en datum routering white paper.

Belangrijke functies