Ik wil op verschillende dagen en tijden binnenkomende telefoongesprekken anders afhandelen

Geüpdatet 3 months ago door System Administrator

Of u nu een ZZPer of éénmanszaak bent, of een 24-uurs hulpdienst runt, u wilt al uw binnenkomende telefoontjes netjes afgehandeld hebben. Afhankelijk van uw organisatie en het moment van de dag waarop het gesprek binnenkomt, moeten dat op een andere manier gebeuren.

Veel organisaties laten binnenkomende telefoontjes buiten werktijden bijvoorbeeld naar een meldtekst en daarna naar een digitaal antwoordapparaat gaan. Zo krijgen bellers toch de gelegenheid een bericht achter te laten en kan een medewerker de volgende werkdag indien nodig reageren.

Anders is dit bij organisaties die bijvoorbeeld een 24-uurs hulpdienst bemannen. Daar wordt doorgaans gewerkt in ploegen en moeten binnenkomende gesprekken dus altijd naar de dienstdoende medewerker worden doorgeschakeld.

Wat deze organisaties gemeen hebben, is dat beide gebruik maken van een tijd en datum routering.

Tijd en datum schakelingen instellen

Het opzetten van een tijd en datum routering is bij de Belfabriek heel simpel. U geeft aan ons uw openingstijden schema of rooster door en daarbij geeft u aan wat er op elk moment met binnenkomende gesprekken moet gebeuren. Wij doen dan de rest en zorgen ervoor dat alle gesprekken altijd perfect worden afgeleverd.

U kunt deze routering natuurlijk op elk moment wijzigen.

Tijd en datum routering white paper

Wilt u meer weten over tijd en datum routeringen, lees dan onze tijd en datum routering white paper.

 

Belangrijke functies

Virtueel callcenter

Digitaal antwoordapparaat

Eindbestemming wijzigen

 


Hoe hebben we het gedaan?