De bel statistieken voor medewerkers (boxnummers) inzien

Geüpdatet 3 months ago door System Administrator

Maakt u gebruik van een Virtueel callcenter en wilt u aan het einde van de maand zien hoeveel gesprekken en minuten er per eindbestemming of boxnummer zijn binnengekomen?

Dat kan eenvoudig met de uitgebreide statistieken functionaliteit van de Belfabriek.

Logt u in op uw Mijn Belfabriek online controle paneel en gaat u naar Statistieken.

Stelt u nu de periode in waar voor u de statistieken wilt inzien. In dit artikel laten we zien hoe u dat doet.

Gaat u vervolgens naar Specificatie. Op het volgende scherm ziet u een overzicht van alle gesprekken die gevoerd zijn in de door u aangegeven periode.

Klikt u daarna op de knop Download als excel bovenaan de pagina. De download van een xls file met alle gespreksdata start automatisch.

U kunt dit file openen in Microsoft Excel, of met de gratis pakketten van OpenOffice of libreOffice.

Het xls file heeft een aantal tabs. De eerste tab heet Overall Data en bevat alle gespreksinformatie.

De overige tabs zijn vernoemd naar de extensies die voor uw nummer ingesteld staan. U kunt deze namen ook terugvinden in de Omschrijving kolom op de Eindbestemmingen pagina binnen Mijn Belfabriek.

Let op: op de sheets voor de individuele extensies staan alleen de daadwerkelijk gevoerde gesprekken.
Gesprekken die bijvoorbeeld door de beller zijn afgebroken nog voordat uw medewerker de telefoon beantwoordde staan hier niet in.

Zo heeft u snel en eenvoudig een compleet overzicht van het aantal en de duur van de gesprekken die uw medewerkers in deze periode hebben gevoerd.

Lees ook

De instellingen voor mijn servicenummer wijzigen

Mijn bel statistieken voor een specifieke periode zien

Statistieken e-mail-rapportages instellen


Hoe hebben we het gedaan?