Wat gebeurt er als ik een gesprek niet aan kan nemen?

Geüpdatet 1 month ago door System Administrator

Ook wanneer u een binnenkomend telefoontje even niet kunt aannemen, dan kunt u zorgen dat het gesprek perfect wordt afgehandeld. Bij de Belfabriek heeft u de beschikking over een aantal functies die u hierbij helpen. De belangrijkste functies zetten wij hieronder voor u op een rij.

Overloop

Met de overloop functie van de Belfabriek worden binnenkomende gesprekken automatisch doorgeschakeld naar een andere locatie of medewerker wanneer u in gesprek bent. Dat kan één van uw eigen medewerkers zijn, maar ook een extern callcenter.
Het enige dat de beller van dit doorschakelen merkt is dat de telefoon snel en correct beantwoordt wordt.

Meer over de Overloop functie leest u in onze Overloop white paper.

Wachtrij

Om tijdelijke pieken in het aantal gesprekken op te vangen kunt u gebruik maken van een wachtrij. U bepaalt hoe lang een beller maximaal in de wacht mag staan en wat er moet gebeuren als de wachtrij te lang wordt. 

Wilt u meer weten over de voordelen van het gebruik van de Wachtrij functie, leest u dan onze Wachtrij white paper.

Digitaal antwoordapparaat

Wilt u liever zelf bellers te woord staan zonder dat zij daarvoor 'in de wacht' terechtkomen? Dan kunt u gebruik maken van onze Digitaal antwoordapparaat functie, ook wel voice2mail genoemd. Bellers worden dan in de gelegenheid gesteld een boodschap in te spreken. Deze wordt door ons opgenomen en per e-mail naar u verzonden. U kunt dan de boodschap terugluisteren en, indien nodig, de beller terugbellen wanneer het u uitkomt.

Wilt u meer weten over de voordelen van het gebruik van de Digitaal antwoordapparaat functie, leest u dan onze Voicemail white paper.

Lees ook

Zó houdt u haastige bellers tevreden

Maak van gemiste gesprekken een nieuwe kans

3 manieren waarop Call-recording uw klantenservice verbetert

Hoe zet ik mijn digitale antwoordapparaat aan?

In deze 5 stappen activeert u Voice2e-mail


Hoe hebben we het gedaan?