Ik wil met meerdere flexibele medewerkers de telefoon beantwoorden, wat is daarvoor mogelijk?

Geüpdatet 5 months ago door System Administrator

Eén van de meest gangbare manieren om een servicenummer in te zetten, is het beantwoorden van gesprekken met meerdere medewerkers. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan hulplijnen, klantenservice diensten of bestellijnen.

Als Belfabriek klant heeft u de beschikking over een aantal functies die u instaat stellen dit op een perfecte manier te regelen. Sommige van deze functies kan geen enkele andere aanbieder u bieden!

Virtueel callcenter

Met de Virtueel Callcenter functie worden gesprekken automatisch, gelijkmatig verdeeld over beschikbare medewerkers. Bellers worden doorverbonden in volgorde van binnenkomst. De medewerker die het langst geen beller aan de lijn heeft gehad, is als eerste aan de beurt.

Bellers medewerkers laten kiezen

U kunt er ook voor kiezen bellers te laten aangeven met welke medewerker zij wensen te worden doorverbonden.

Dit kan door gebruik te maken van een keuzemenu of door boxnummers in te stellen voor uw virtueel callcenter. In beide gevallen toetsen bellers een nummer of code in, die aangeeft met welke medewerker zij doorverbonden wensen te worden.

Medewerker beschikbaarheid regelen

Om deze routering perfect te laten werken, is het belangrijk dat de medewerker beschikbaarheid goed geregeld is. Ook hiervoor krijgt u bij de Belfabriek de beschikking over meerdere handige tools.

Behalve via een kalender functie, kunt u medewerkers ook zelf de beschikbaarheid laten instellen door middel van onze online Medewerker tool of onze Medewerker app voor iPhone en iPad. Beide tools zijn uniek voor de Belfabriek.

Door medewerkers aan het begin en einde van de dienst zelf in en uit te laten loggen, kunt u direct inspringen op omstandigheden die om een aangepaste bezetting vragen. Extra of andere medewerkers laten inloggen zorgt ervoor dat alle binnenkomende gesprekken perfect afgehandeld blijven worden. 

Virtueel Callcenter white paper

Wilt u meer weten over de voordelen van het gebruik van een virtueel callcenter, leest u dan onze Carrousel white paper.

Alles over het Virtueel Callcenter van de Belfabriek

Gerelateerde functies

Virtueel callcenter

Keuzemenu

Wachtrij

Medewerker Beschikbaarheid Website Plugin

Medewerker app voor iPhone en iPad 

Gerelateerde artikelen

Het verschil tussen callcenters en contact centers

Inbound en outbound callcenters

Uitbesteden van contact center of callcenter

Een succesvolle consulenten-lijn opzetten, hoe doet u dat?

Laat zien wie van uw medewerkers beschikbaar zijn

 


Hoe hebben we het gedaan?