Een Virtueel callcenter activeren op mijn nummer

door System Administrator

Een Virtueel callcenter verdeelt bellers bellers eerlijk en gelijkmatig over alle beschikbare medewerkers. Dit kunnen medewerkers bij u op kantoor, in een callcenter, of thuis zijn, maar ook een combinatie hiervan.

Medewerkers stellen beschikbaarheid in

Medewerkers melden zichzelf aan en af via onze online portal medewerker.belfabriek.nl of met de Medewerker app voor iOS.

Zo weet ons Interactive Voice Response (IVR) systeem op elk moment precies welke medewerkers beschikbaar zijn.

U kunt ook boxnummers toewijzen aan medewerkers. Bellers wordt dan gevraagd het boxnummer in te toetsen van de medewerker die zij willen spreken. Deze manier van gesprekken verdelen is handig wanneer u ook gebruik maakt van onze Medewerker beschikbaarheid website plugin. Met deze plugin voor het populaire WordPress content management systeem laat u eenvoudig zien welke medewerkers beschikbaar zijn.

Virtueel callcenter activeren

Uw eigen Virtuele callcenter activeert u online via het Mijn Belfabriek dashboard onder Nummerinstellingen.

Daar scrolt u door tot u de optie voor Carrousel applicatie. U activeert de optie met de aan-uitknop aan de rechterkant. Indien gewenst kunt u hier ook boxnummers en namen van medewerkers toevoegen.

Carrousel white paper

Wilt u meer weten over de voordelen van een Virtueel callcenter bij de Belfabriek, leest u dan onze Carrousel white paper.

 



 


Hoe hebben we het gedaan?