Een goede stem kiezen voor mijn welkomsttekst

door System Administrator

Een goede stem kiezen voor uw Welkomst- of andere meldteksten is belangrijk. Vaak is dit het eerste telefonische contact dat bellers met uw bedrijf en uw medewerkers hebben.

De eerste indruk die zij bij dit eerste contact opdoen kan het verdere verloop (en succes) van uw klantcontact beïnvloeden.

Kies daarom zorgvuldig de stem die u gebruikt voor uw meldteksten. Hierbij zijn een paar overwegingen belangrijk. Wij zetten ze voor u op een rijtje.

Persoonlijke touch 

Voor sommige organisaties is het persoonlijk contact belangrijk. Als uw bedrijf bijvoorbeeld Jan's Garage heet, dan kan het idee dat bellers ook daadwerkelijk Jan aan de telefoon krijgen erg belangrijk zijn.

Dit soort persoonlijk contact of een persoonlijke touch aan het klantcontact kunt u het best bereiken door een eigen stem of de stem van één van uw medewerkers te gebruiken.

U kunt de stem zelf opnemen en aan ons e-mailen of uploaden wanneer u een meldtekst functie zoals de Welkomsttekst activeert.

Professionele stem

Andere organisaties geven er de voorkeur aan te werken met professionele stemacteurs. Zo heeft uw organisatie een mooie professionele stem, die professioneel wordt opgenomen.

Maar waar vindt u een goede stem?

De Belfabriek werkt samen met diverse professionele stem-acteurs om onze klanten een perfecte Welkomsttekst te kunnen bieden.

Een overzicht van de stemmen met geluidsvoorbeelden vindt u op deze pagina.

Heeft u een keuze gemaakt? Neemt u dan contact met ons op en wij verzorgen de bestelling en oplevering.



Hoe hebben we het gedaan?