Hoe werkt een keuzemenu ?
Wanneer de beller vervolgens een nummer intoetst op de telefoon, herkent ons Interactive Voice Response (IVR) systeem dit en wordt het gesprek automatisch naar de juiste afdeling of medewerker doorgeschakeld.
Uw eigen keuzemenu maken
Wanneer u uw servicenummer door de Belfabriek laat verzorgen, is het aanmaken van een keuzemenu een fluitje van een cent. In dit artikel leggen wij uit hoe dat in zijn werk gaat.
Keuzemenu white paper
Wilt u meer weten over de voordelen van de keuzemenu van de Belfabriek, leest u dan ons Keuzemenu white paper.

Lees ook
3 manieren om uw keuzemenu nog beter te maken
4 tips voor een klantvriendelijk keuzemenu
Hoe u veelgestelde vragen telefonisch sneller beantwoordt
5 stappen waarmee u van uw servicenummer een top 500 ervaring maakt
Hoe uw telefonische bereikbaarheid uw omzet verhoogt
De 6 handigste functies voor servicenummers van kleine bedrijven