Een wachtrij activeren

Geüpdatet 5 months ago door System Administrator

Er zijn soms momenten waarop u de telefoon niet direct kunt aannemen.

Dan is het handig wanneer een beller even automatisch in de wacht gezet kan worden. U maakt zo een professionele, klantvriendelijke indruk.

Eén van de vele extra functies waar u als klant van de Belfabriek over beschikt, is de Wachtrij. Ook dit is één van die functies waarvan wij vinden dat die zo belangrijk zijn, dat die standaard bij een nummer horen. U betaalt bij de Belfabriek dus niets extra wanneer u gebruik maakt van deze functie.

Wachtrij opties

Wanneer u uw Belfabriek Wachtrij activeert, kunt u bepalen wat de maximale lengte de wachtrij moet zijn en wat er met binnenkomende gesprekken moet gebeuren wanneer deze maximale lengte wordt bereikt.

Zo bepaalt u de maximale lengte in minuten of aantal wachtenden en kunt u bij het bereiken van de maximale lengte gesprekken naar uw Digitale antwoordapparaat laten doorschakelen, of een meldtekst laten horen.

De instellingen van uw Wachtrij wijzigt u in uw online Mijn Belfabriek dashboard of via onze Belfabriek app voor uw mobiele telefoon of tablet.

 

Wachtij instellingen in Mijn Belfabriek
Wachtij instellingen in Mijn Belfabriek

Lees ook

Nooit meer een gesprek missen

4 voordelen van een telefoonsysteem in de cloud voor bedrijven

De 6 handigste functies voor servicenummers van kleine bedrijven

Zó houdt u haastige bellers tevreden

Maak van gemiste gesprekken een nieuwe kans

 

 


Hoe hebben we het gedaan?